↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期四, 8月 04, 2005

好煩呀~~

今日要返工呀, 石塘咀, 都幾好丫, 返工有錢搵, 但係...... 企足成日, 慘~~ 先開頭三個鐘, 一個鐘之後就兩個鐘零三個字, 三個字之後就兩個半鐘, 累死耶~~
放工又要趕去上course, 飯都未食, 只係咬得個飽. 之後o的所謂o既茶點又食唔飽人, 最後都係要買麵翻屋企食......
食完野, 發覺我個badge唔見o左, 唔係咁大檸樂下, 十蚊個架喎, 呢次仆街啦...... 聽日要打電話下問下佢地有無人執到, 唉, 好煩呀!!!!
香港寬頻o個度條友又無覆電話俾我, 頂佢丫, 聽日一定要打俾佢, 仆佢個街丫~~ 頂, 又係o的煩野~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home