↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期三, 8月 03, 2005

無乜點做過野~~

基本上今日都係無乜點做到野, 成十二點先俾人整起身, 呀恆話癲佬佢玩野, 但係最後都無事, 癲佬佢真係...... 玩o左陣水滸, 下晝就睇o左一隻鋼鍊, 比起上一隻無咁血腥~~ 之後又訓o左, 成六點幾先俾人叫醒, 去o左沖個涼, 食飯~~
收到香港寬頻封信, 話我無俾到個證明佢係轉台, 佢cut我o的優惠喎, 頂佢丫, 即刻打去問, 又係要聽日先可以覆到我......
想同佢講o既野留o左嚮佢個MSN度, 但係佢之後Hang o左, 睇唔翻, 可能係整定啦, 整定俾唔到佢知, 算把啦, 唉~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home