↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期二, 8月 09, 2005

今日一早就起o左身, 打翻電話俾Automated睇下佢收唔收到我Fax俾佢o的野, 但係佢竟然話收唔到先打翻我, 睇落就唔係好覺眼, 我心諗, 唔係下, 小, 今次又一次會係呃我o既多, 頂~~
之後同屋企人去街, 搭火車, 嚮紅磡度搭電梯o既時候見到有架車停嚮度, 佢地唔行, 我以為佢地唔搭, 等下一架咁啦, 點知落到去架車話“列車即將開出, 乘客請勿靠近車門”佢先黎趕入車, 點知呢, 得最煩o個個就入o左車, 其他就入唔到, 都唔知有無攪錯, 佢行頭, 頭先唔行, 而家黎趕車, 正粉皮黎, 小.
Lunch o個時終於都食o左我個免費Pizza啦~~
走o個時, 我就試下搭去尖東站轉車, 原來要行o既路係長過香港站轉中環站, 唔係下化, 俾我下次都會嚮o個度轉車......

0 Comments:

發佈留言

<< Home