↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期日, 8月 07, 2005

俾人引誘挑機

今日都係要返工, 但係去到竟然唔想入機舖喎, 咁就晨咁早返到公司, 呆坐嚮個pantry幾個字~~
返到去, 嚮cloakroom度騷擾人之際, 有個人路人突然向住我講“你唔好以為我唔知你心裡面諗緊o的乜呀”, 我即刻彈翻入counter, 條友傻o架?? 但係我當時又真係想同佢講翻句, “你真係知道我心裡面諗緊o的乜丫??”但係保護反應話俾我知唔好惹佢, 都唔知點解耶?!
放工, 嚮Game&Fun o個度俾人引誘挑機, 又係衰自己, 得第二, 無野好講, 不過又係自己衰錯手, 夾o左人地一下先, 不過人地夾我唔到喎, 仲俾我架hiace遮住o左個視線, 佢撞o左埋架貨車度喎, hiace真係好過癮~~
Model: NISSAN SKYLINE GT-R V-specII [BNR34]
Rank: B7 Madam
HP: 740HP/D 加 卅幾粒星
 C級◆◆◆◆◆
 B級◆◆◆◆◆ □
 A級◆◆◆◆◆ □
超A級◆◆◆◆□ ●
$$ = 318 + 4 = 322
Model: NISSAN SKYLINE GT-R [BNR32]
Rank: C4 New comer of Wangan
HP: 600HP/B 加二分一格
 C級◆◆□□□
 B級□□□□□ □
 A級□□□□□ □
超A級□□□□□ ●
$$ = 17
Model: TOYOTA COROLLA
Rank: C7 Destroyer 加十粒星星
HP: 500HP/D Handel = 3
 C級●●●●●
 B級●●●●□ □
 A級□□□□□ □
超A級□□□□□ □
$$ = 55
Model: TOYOTA HIACE
Rank: C4 New comer of Wanga 加十幾粒星星
HP: 660HP/D 加三格
 C級◆◆◆◆□
 B級□□□□□ □
 A級□□□□□ □
超A級□□□□□ ●
$$ = 122 + 4 = 126

0 Comments:

發佈留言

<< Home