↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期一, 8月 08, 2005

無題

今日終於都可以訓得晏o的啦~~ 起身, 打電話睇下係唔係真係執唔到我個badge, 一如所料, 係無......
食完飯, 俾人叫o左去飛髮, 又係剪o左個有一篤野o既頭=.=" 無計, 我都想剪個正頭, 但係...... 算啦, 都係呢個七頭把啦.
下晝, Automated打黎喎, 話我有機會去Second Interview, 佢話佢九月唔夠人喎, 我心諗, 咁荀, 即刻問清楚先, 我只係做到星期六咋喎, 佢都話唔緊要, 咁都得?! 佢真係咁趕咩?? 咁我就拿拿臨去Fax 埋o的野俾佢, 但係佢已經收o左工, 好, 聽日打俾佢睇下佢收唔到先~~
舊SmartCard已經整o左個似係GUI o既野出黎, 但係就係未可以同張Card 溝通到, 究竟點先可以同張卡傾到計呢?!

0 Comments:

發佈留言

<< Home