↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期四, 8月 11, 2005

梅窩~~

今日好早就起o左身, 同屋企人去梅窩玩, 搭船o個時睇完報紙就有o的唔係好妥咁, 應該係隻船太焗啦, 訓o左陣, 落船之後好翻好多, 之後行呀行呀行, 行o左去銀礦灣瀑布, 仲行o左落去o的水度玩, 以我記憶所及, 我真係好似未試過咁玩, 好過癮~~ 之後又見到好多黃皮, 仲整o左粒黎食, 佢地就話係酸, 我就咪攪~~
其實今日實際上唔係玩o左好多野, 但係就好過癮, 如果我係可以同我鐘意o既人一齊咁玩就好lu~~
夜晚Gerrard同我講話佢用Non-Jupas轉o左去HKU度讀, 咁勁?! 原來佢GPA有3.4, 咁就可以由City轉去HKU, 勁~~ 起碼個名都勁好多先啦~~
聽日就要去interview啦, 唔知點解始終都係無信心, 覺得自己會唔得咁, 點解我會有種咁o既感覺o架呢??

0 Comments:

發佈留言

<< Home