↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 8月 12, 2005

無題

今日晨咁早去o左interview, 九點鐘o個個無到, 我係九點半, 第一個就係我...... 等o左一陣, 有兩個人黎in 我, 一個係什麼Network方面o既高級人, 另一個就就咁叫做委員?! 只係問o左一條英文同一條普通話, 其他就全部都係中文, 佢又知我係做緊SBLA, 係咁問我夾唔夾到, 至於o的Technical o既問題就真係簡單, 相信佢都會請我掛~~
之後就去o左包機玩灣岸, 唔知點解突然想去打機, 又卅蚊啦~~ Tune埋架Hiace, 點知車檢, 玩得十七局, 仲有時間, 玩o左架R34兩局, 今次有o的蝕, 玩得十九局, 而且架Hiace都係差兩格先有800, 點解會咁的耶, 我真係好差......
下晝, 有個表弟黎我o個度, 同佢又去o左打機, Trill Driver 3, 唔識點樣整隱藏鴨仔車出黎, 灣岸有個N Class開挑, 用架580 HP Corolla黎玩, 借o左架620HP R32俾佢玩, 但係佢贏o左, 無奈...... 之後玩頭D, 乜又係佢贏架, 無癮...... 之後有人同佢個Frd挑佢, 仲好大聲咁叫佢踩Break, 我就擾亂佢, 等佢踩唔到, 之後條友好唔順氣咁話玩開後車下, 我就話新手都蝦, 佢話咁你黎玩丫, 我心諗, 我咁差, 實輸, 無理由明知輸都同你鬥, 之後佢就好似好勁咁讓車, 之後就玩得好勁咁, 但係就“?”一聲咁整到塊鐵板落地, 我個心嚮度笑緊, 白痴仔呀~~ 咁先至追到佢, 但係最後輸幾百米.
今日用o左好多錢呀, 唉~~
有隻新Game叫『彈水阿給』, 又係表弟佢介紹, 根本就係炸彈人, 但係都幾過癮~~
聽日屋企人又話有節目, 又唔實, 我又想去街, 仆街, 好煩呀!!!!
Model: NISSAN SKYLINE GT-R V-specII [BNR34]
Rank: B6 Madam
HP: 680HP/B 加 卅幾粒星
 C級▲□□□□
 B級□□□□□ □
 A級□□□□□ ◆
超A級□□□□□ ●
$$ = 322 + 3 = 325
Model: NISSAN SKYLINE GT-R [BNR32]
Rank: C4 New comer of Wangan
HP: 620HP/B 加兩粒星
 C級◆◆□□□
 B級□□□□□ □
 A級□□□□□ □
超A級□□□□□ ●
$$ = 17
Model: TOYOTA COROLLA
Rank: C7 Destroyer 加十多粒星星
HP: 500HP/D Handel = 3
 C級●●●●●
 B級●●●●□ □
 A級□□□□□ □
超A級□□□□□ □
$$ = 55 + 4 = 59
Model: TOYOTA HIACE
Rank: C3 New comer of Wanga 加十幾粒星星
HP: 660HP/D 加三格
 C級◆◆◆◆◆
 B級◆◆□◆□ □
 A級◆□◆□□ □
超A級□□□□□ ●
$$ = 126 + 27 = 153

0 Comments:

發佈留言

<< Home