↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 8月 19, 2005

電腦展

今日去o左電腦展, 因為今日平o的, 聽日同後日要廿蚊位...... 但係今日同下星期一只係要十蚊, 去到, 發覺係無乜真正o既平野賣, 基本上同出面o的價差唔多...... 但係呢o的lazer printer就真係平喎, 五百蚊度, 不過唔知有乜野送, 都唔買, 問黎做乜丫~~ 去到最尾, 見到個card reader幾平喎$48行USB2.0, 橫掂我都想買, 就咁就要o左個.
而我個親戚, 佢就好有錢, 買o左部notebook, 五千蚊以下, Celeron M 1.2, 其他都費事講, 一o的都唔勁, 只係平......
不過有個wireless lan玩, 返到屋企, 開機, 幫佢裝好埋部野(因為佢係唔包OS), 睇下個network啦, 發覺有access point喎~~ 咁頂癮?! 其中有兩個仲係無加密添o架喎, 正呀, 但係都上唔到網o既......

0 Comments:

發佈留言

<< Home