↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期二, 8月 23, 2005

都係 好煩呀!!!

今日返o左學校度收新仔玩o camp, 發覺自己口才唔知點解唔夠好, 加上有好多粉皮都唔想去, 攪到唔係好夠人咁, 仆囉咁就, 頂丫, 攪到我都好似要俾錢去咁, 真係仆直, 挑, 唔去咪唔去, 玩之嘛, 我幹!!! 自己都攪唔掂, 其他人又點幫丫, 唉~~
個Lunch去o左另一間度食麵(我係麵王之王嘛), 但係食完之後, 大碌, 肚痛, 唔係下化...... 屙o左兩次, 好彩, 之後都無乜野, 唉~~
Automated o個度又打黎問我點, 其實我都唔係好想返哂星期六日, Manpower o個度又唔想斷住咁喎, 最後都係同佢咁講, 唔知佢會點呢?? 唉, 好煩呀~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home