↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期一, 8月 22, 2005

好煩呀~~ 煩惱中~~

今日去做Training, 要去到沙田石門呀, 都唔知係邊度黎既, 地鐵→東鐵→馬鐵, 要成個鐘先到, 仲差o的遲到, o岩o岩好趕得切...... 入到去, 見到呀邊個邊個喎, 其實係唔知佢叫乜野名, 但係就係識咁囉, 原來成班人八個好多都係ive, 仲要係TY添喎, 唔怪得知熟口熟面咁啦~~ Training講o的野都係一o的我知o既野, 無乜特別, 係多o左o的CT實際要做乜o既野咁囉, 上到好眼訓......
上完, 返到灣仔, 打o左兩局Thill Drive 3, 終於都俾我整到架鴨仔車出黎, 原來係要好快咁踩油先入到去, 慢o的都唔得, 但係其實都唔係咁好用, 都唔係好夠快, 下次試下用氣墊車先~~
之後Automated o個度打黎, 話我只係做星期六唔係好得, 可以o既話就做哂星期六日加公眾假期, 可以去CityHall or 灣仔返, 但係呢今晚check E-Mail, Manpower又已經send o左下個月o既schedule黎, 唉~~ 點好呀, 做邊一面好呀, Manpower有好多Add Order, 但係Automated人工又唔少喎, 不過就要做哂星期六日, 究竟點好呀, 好煩中......
我諗o左好耐, 都係想同Automated講, 我都係只係想返星期日多, 因為呢我而家係FinalYear, 唔係好想做哂兩日, 因為星期六都唔知有乜野做, 總之就唔想返哂兩日, 但係唔知佢會唔會俾面色我睇呢, 煩惱中, 唉~~
JoJo佢又返o左黎, 但係過兩日又要走, 份禮物又未整好, 都唔知點好, 真係等佢返到黎先送俾佢??

0 Comments:

發佈留言

<< Home