↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期日, 8月 21, 2005

新館(細到嘔茄)

今日又要返工啦, 搬o左過去新o個度, 但係就係好很細, 不過就鬼死咁Q多人, 個counter就細到死, 但係就春咁多人借同還書, 唉~~ 做到咁上下, 過o左去舊o個度幫手, 一過到去, 郭生話我係快"o都"手, 做轉status, 不過只係做o左兩車就無哂, 做pack箱, 做到我腰骨都痛, 唉~~
有人print野咁喎, 但係呢就唔知原來佢o個部係print唔到, 咁都得?! 原來做CT都唔一定無野做......
睇黎聽日Training都唔係好過癮......

0 Comments:

發佈留言

<< Home