↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期四, 9月 01, 2005

好似好多野做但係又好似無做過野o既一日

終於都唔駛咁早起身啦, 但係又唔可以訓得晏喎, 下晝有野做......
首先要搵jojo, 俾份禮物吨妨嵾n翻公司, 拎翻個badge
最後要返學校, 聽下o camp o的野
打俾jojo, 佢唔係嚮屋企, 係返緊屋企(唉, 我估佢又係去佢條仔度訓啦)
叫佢嚮灣仔度等人等我, 俾份禮物佢, expect佢會無乜反應, 但係佢竟然話好得意呀, 咁喎, 都有o的開心o既, 起碼唔係一個negative reply
之後返公司, 拎翻個badge, 唉, 咁又十蚊呀, 有無攪錯呀, 唉......
之後返學校, 基本上係無乜點做過野, 少, 早知唔返去好過, 唉~~
見到Raymond, 佢原來同呀偉返o左去做Gym喎, 練定聽日喎, 我都去玩o左一陣, 希望聽日唔好咁累啦~~
走o個時, 去seven買o左支雪糕食, 但係嚮架車度食食下個底俾我一楂就爆o左, 頂, 攪到成隻手都係, 又無紙巾喎, 攪到隻手痴住哂, 唉~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home