↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 9月 09, 2005

o camp

去玩o camp返黎, 等我慢慢講下o camp玩o左o的乜啦~~
話說7號晨咁早就返學校, 等o左一大餐之後就影大相啦, 之後就玩呢個野外大暴走, 成個青衣ive仲唔係我地o個Team最熟, 成Team都係Spy喎, 哈哈~~ 加上我地之後條路都唔係難玩, 落中環HSBC, 之後上深水步, 嚮譚你記嘆個Tea先, 再落旺角, 最後過西貢, 返Camp Site. 我地唔可以咁快o架嘛, 咁我地咪慢慢食Tea, 又嚮西貢打陣機, 我無打, 睇人地打...... 但係中途有個自己人跟機, 同個古惑仔, 我跟緊俾我打翻舖先, 但係呢突然個古惑仔電話嚮, 講o左句, 快o的過黎丫, 話頂丫, 幾驚呀~~ 最後我地係第三組返到去, 點解會咁好成績架呢?!
食個飯之後呢就又玩另一隻Game, 要埋隻蛋, 又要做動作, 太容易啦, 五隻只係爛o左一隻, 之後就玩什麼生命線, 嚮個campsite度蒙眼沿住o的繩黎行, 仲要俾人射水囉, 點知我o個組有人俾人淋水, 條友真係過份o左o的, 最後就分房, 分房o個度真係有o的亂囉, 訓覺, 但係我又點會咁早訓呢, 不過都係無野做到, 出街行下, 食翻個杯麵, 但係發覺原來出前一丁係無叉用架!!!!!! 仆街啦今次, 點食呀?! 最後係用兩支飲筒食麵, 過癮~~ 發覺MC帶o左呀媽黎, 頂丫, 嚮我間房個廳度攪野喎, 我一開門, 見到兩個人女上男下咁訓o左嚮張梳化度, 只係訓o者, 兩二次就兩個日咀對咀咁坐o個嚮度, 乜呀爸同呀媽咁狼死架~~ o的Committee竟然有帶部PS2喎, 玩o左陣Winning, 去到五點, 發覺全世界人都訓哂, 而我又無野做, 唔訓都唔得啦, 唉......
第二日, 七點半度起身, 做o的早操之後就食早餐, 粟米粥, 炒麵+燒賣, 但係o的燒賣係又凍又硬, 都唔知有無攪錯. 之後就玩野lu~~
玩水, 有水槍先啦, 有人有細, 又有水彈, 係咁射同掟, 成身都濕哂, 頂丫, 換件衫就食飯, 食完飯就有一個鐘free time, 我地就去o左訓覺, 食飽睡一睡耶~~ 下晝就玩有o的似The sim, 要做工呀, 返學呀, 呢o的Game, 玩唔少啦, 但係最仆街呢就係我俾人打劫三次, 警察打返去坐監兩次, 再加病一次, 唉...... 最後我地呢隻Game包尾...... 夜晚就緊係又會攪BBQ啦, 燒得兩個鐘, 一o的都唔飽, 唉, 而且又要諗個Drama, 勁呀, 一個鐘都無就乜都諗哂出黎, 吹水真係勁~~ 睇o的人玩真係幾好笑~~ 至於個單日大懲罰就係似屎o既朱古力蕉, 佢地真係慘~~ 之後房Game又係罰飲水, 同上年一樣, 但係都無上年咁好玩.
最後就去o左隔離房做Killer MC, 幾過癮, 又係五點度訓.
最後一日, 只係玩killer, 一開始就死o左, 最後唔知點解都包唔到尾囉, 唉~~
食完飯就走得lu~~ 搭車先黎眼訓, 頂......

0 Comments:

發佈留言

<< Home