↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 9月 02, 2005

踩車車

今日去踩車車, 本來係去大水坑度租車, 但係o個度無開...... 最後就要掉頭去翻大圍, 頂, 又要捱貴車, 頂
去到大圍租o左車, 呀恆佢都幾勁喎, 帶o左個Sony o既喇叭, 一路飛車一路播歌, 勁~~ william原來已經差唔多都到, 咁我地就去車公廟站度join佢, 今次踩體院條路, 去到差唔多隻船o個度, 頂, 飲水俗親喎, 又頂住條氣, 又係要休息一大輪先可以行得, 唉, 點解我次次都咁屎架...... 去到科學園o個度, 入o左去佢間seven, 買o左o的野飲, 無咁累......
去到差唔多到大埔o個時, 姚欣佢join我地, 去食野, o的麵都幾平喎, 同灣仔差唔多, 之後我又想抽筋, 都係唔去大尾篤lu, 踩o左去Motorola前面o的空地度, 見到有人釣魚, o個個人都幾勁喎, 係咁釣到喎, 勁~~
最後就踩翻去還車, 時間o岩o岩好~~
返到黎, 玩灣岸, 唉, 輸到渣到無得剩, 都係唔好提啦......
Model: NISSAN SKYLINE GT-R V-specII [BNR34]
Rank: B6 Madam
HP: 680HP/B 加 卅幾粒星
 C級▲□□□□
 B級□□□□□ □
 A級□□□□□ ◆
超A級□□□□□ ●
$$ = 331
Model: NISSAN SKYLINE GT-R [BNR32]
Rank: C4 New comer of Wangan
HP: 620HP/B 加兩粒星
 C級◆◆□□□
 B級□□□□□ □
 A級□□□□□ □
超A級□□□□□ ●
$$ = 17
Model: TOYOTA COROLLA
Rank: C7 Destroyer 加十多粒星星
HP: 500HP/D Handel = 3
 C級●●●●●
 B級●●●●□ □
 A級□□□□□ □
超A級□□□□□ □
$$ = 59
Model: TOYOTA HIACE
Rank: C3 New comer of Wanga 加十幾粒星星
HP: 680HP/B 加八又四分三格
 C級◆◆◆◆◆
 B級◆◆□◆□ □
 A級◆□◆□□ □
超A級□□□□□ ●
$$ = 167 + 6 = 173

0 Comments:

發佈留言

<< Home