↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 9月 10, 2005

o camp之我見

呢個o camp, 基本上可以見到係好多野都係prepare唔夠, 有好多問題出現, 發生o左
等我逐日逐講, 一開始都無乜野, Team Team人都可以順利去到camp site, 但係分房o個度佢唔係之前就分好, 一到就可以入房度放低野架啦咩, 一入到去, 分房勁亂, 去到臨尾十二點先可以finalize訓邊間房, 而且SpyTeam唔係同一間房, 而係同人地一齊, 咁點可以俾我地放心做spy呢, 唉~~
個MC係就係幾好, 但係佢真係唔知我地有乜野玩同實際玩o既玩法囉, 攪到佢第一晚就玩得兩隻Game, cut o左兩隻Game同單日大懲罰, 而且玩水o個度又真係玩得過份o左o的囉, 無理由成桶咁淋落黎架下話, 就自己人都係咁話, 認真過份囉.
第二日, 玩水o個度又真係幾過癮, 但係我最記得就係有一個唔係ICT o既女仔我地唔俾佢入水, 佢竟然話你唔好掂我呀下, 我叫非禮架, 話你咁講我無野講囉, 都痴鳩線o既, 咁唔玩得你就唔好黎丫, 仲要唔係ICT人, 下晝隻Game就真係有o的戇居囉, 係咁俾人打劫, 但係都係算ok, 夜晚BBQ就有係好有問題, 得兩個鐘, 一o的都唔飽, 燒得兩條腸, 兩隻雞翼, 加兩塊肉, 好似無乜點食過野咁, 諗起William就真係慘......
夜晚個大懲罰就嚮個黑o既地方度食朱古力蕉, 鬼睇到咩. 之後就又話爆房, 但係o的人全部晨咁早訓哂, 又話有什麼喃摩機, 但係最後就乜無得玩, 最後就係得個講字.
第三日, 只係得一隻Game, 基本上都係無乜點玩過野, 最後咁就完o左, 但係唔知點解抽獎唔俾helper同committee囉, 而且有人連中三元咁多囉, 都痴線, 根本就唔公平.

呢個本來只係一個ICT o camp, 但係唔知點解會有其他唔係ICT o既人嚮度, 連Spy都有o的唔係, 都唔知係唔係有病, o個兩個女仔根本就係黎唔知做乜, 咁多Music Soc, 其他人, 又唔知頭唔知路, 第二晚我仲見到佢地係全部都煲煙, 唔係下...... 連個新女仔都煲, 唉~~ 睇黎讀IVE又煲煙o既人數真係唔可以睇少......
over all我都係覺得佢地prepare唔夠, 反而係上年仲好......

0 Comments:

發佈留言

<< Home