↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 9月 17, 2005

UST

今日晨咁早就起o左身, 約o左佢地去UST, 但係呢呀William又遲到囉, 頂丫, 鑽石山去UST要成個鐘, 下次都係去寶琳, 快好多~~
去到基本上只係睇呢個Computer Science, Computer Engineering同Electronic Engineering, 佢o的lab同seminar, 其他野都無睇到, 班長嚮個Lab度攪事, 係咁問o的癈話, 攪到我地要去到成三點食lunch, 間野都好唔掂, 焗飯要等成幾個字先有得食, 如果入到去讀都唔知點算......
返到鑽石山, 同呀輝去打機, 實際上係我自己一個打, 玩o左局outrun, 好耐無玩過lu, 生疏o左lu, Goal E都過唔到, 無奈...... 仲見到有一架車係有成三個screen, 唔知係玩乜架呢, 問下呀恆先~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home