↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 9月 16, 2005

獨自一人

今日好慘呀, 得我一支公返學咋, 呀輝佢今日去Second In, 唔返, 出門口o個時打俾呀姐, 佢仲係嚮屋企, 唉~~ 孤獨的我獨自一人上學......
到Lunch o個時, 本來想去Canteen度食, 但係班長佢見到呀John喎, 最後都係出o左去食, 發現原來間車仔麵有飯食喎, 咁就試下囉, 都唔差喎, 不過都唔算好平, 只係平.
食完返去諗住裝埋個Windows XP o的Driver, 但係個Lab都有人上堂, 無計, 最後都放棄, 等上Advanced Programming.
個Lab真係好abstract, 聽o左好耐先至明o的又唔明o的咁......
放學之後就同呀恆, 班長佢地去o左新機地, 借o左架hiace俾佢地玩, 係玩, 因為班長佢楂唔掂, 呀恆佢都ok, 但係只係得第三, 最後我返到灣仔就Tune埋佢, 去到800 lu~~
Model: NISSAN SKYLINE GT-R V-specII [BNR34]
Rank: B6 Madam
HP: 680HP/B 加 卅幾粒星
 C級▲□□□□
 B級□□□□□ □
 A級□□□□□ ◆
超A級□□□□□ ●
$$ = 331
Model: NISSAN SKYLINE GT-R [BNR32]
Rank: C4 New comer of Wangan
HP: 620HP/B 加兩粒星
 C級◆◆□□□
 B級□□□□□ □
 A級□□□□□ □
超A級□□□□□ ●
$$ = 17
Model: TOYOTA COROLLA
Rank: C7 Destroyer 加十多粒星星
HP: 500HP/D Handel = 3
 C級●●●●●
 B級●●●●□ □
 A級□□□□□ □
超A級□□□□□ □
$$ = 63
Model: TOYOTA HIACE
Rank: C2 New comer of Wanga 加十幾粒星星
HP: 680HP/B 加八又四分三格
 C級◆◆◆◆◆
 B級◆◆◆◆◆ □
 A級◆□◆□□ □
超A級□□□□□ ●
$$ = 173 + 4 + 9 = 186

0 Comments:

發佈留言

<< Home