↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期二, 9月 20, 2005

返工

今日唔駛返學, 爽呀~~
但係要返工...... 好彩只係要返兩點, 不過係返士美非路, 未返過架, 搭車都要半個鐘以上, 乜咁遠架......
去到, 一如所料, 見到Erika, 但係其他人就一個都唔識, 上書, 上到好慢咁, 我已經limit住自己上慢o的架啦, 但係因為係上857同889 o既關係, 都係上得好快...... 有另一個SB, 正如之前呀K所講, 佢係唔做野架, 我眼所見都唔知上唔上到五車書, 有無攪錯...... 有車書入o左黎, 佢做緊新書, 我唔理車書, 照上埋o岩o岩sort好車書先, 返到黎, 車野係未分過, 乜咁架, 不過如果係我夠鐘做新書我都會坐下, 但係比著一個唔做野o既人, 睇落去佢真係唔做野, 臨收工o個時, 我都無書要上, 嚮間房度閉目, 佢入黎, 一見到我咁, 用一個好唔滿意o既眼神望我, 我心諗, 望咩呀望, 未見過人訓覺呀, 你吹咩~~
話咁快就放工, 返到黎, 去o左gamezone度睇下有乜得玩, 見到有人對戰喎, B5對SSS, SSS喎, 緊係要睇下啦, 但係...... 原來個B5係黎釣魚, 個SSS輸百幾米, 兩局都係咁...... 有o的想笑, 之後第二個人挑佢, 贏o左佢兩局之後就要轉車啦, 原來佢都係有架SSS, 唔怪啦~~
聽日又要返八點半, 唉~~ 仲要放五點半, 唔係下化......

0 Comments:

發佈留言

<< Home