↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期一, 9月 19, 2005

無題

今日係公眾假期, 要返工...... 唉, 唔返工又邊度有錢呢......
見到Lisa呀, 問o左佢好多迪士尼o既野, 但係發覺無乜點問到佢o的野, 原因係佢公迪士尼o既主要目的只不過係去買野...... 佢只係玩o左巴士光年, 隻船, 同埋個立體電影咁多, 乜咁浪費呀......
放工, 去o左表弟屋企, PSP Winning 呀~~ 發覺都唔係咁易玩, 可能係我用唔慣個十字制, 入唔到波, 不過好彩只係輸一球咁多~~
又幫佢set隻router, 整webserver, forum, 哈哈, 整完, 自己部機用127.0.0.1入到, 但係用ip直入就入唔到喎, set哂dmz同NAT都係唔得, 放棄, 點知我返到屋企, 竟然入到囉, 乜咁架......

0 Comments:

發佈留言

<< Home