↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期三, 9月 21, 2005

唔係好掂

唉, 8:30呀, 都唔知點解o的時間表咁早......
搭車o個時, 呀輝佢好勁呀, 玩哂個sudoku喎, 咁就諗住Fax去啦, 但係個common room咁早未開, 上堂去到差唔多十點, 同呀恆拿拿聲走上去fax, 但係line busy囉, 頂...... 兩打西餅呀!!!!
之後三個鐘去o左葵興, 挑個新仔, hiace 多一粒星, 之後仲教埋佢點chok出黎同點玩十人斬, 呢個世界上有o的好o既飛仔o既(有野求你o個時, 我估), 之後打o左舖打鼓, 發覺我係唔打得慢, 會miss......
最後去食M, 新o個個餐, o的薯皇又幾好食喎~~
最後返o個兩個Lab, 都唔係做得好掂...... 點解會咁架, 天呀!!!!
臨尾, 發覺係唔記得拎MTR張野, 算, 聽日先拎.

0 Comments:

發佈留言

<< Home