↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 10月 07, 2005

朝同晚都係打機

今日好少少, 返十點半, 但係早o左一個鐘出門口, 同表弟佢去o左打機~~
玩頭文, 但係就係屎o左o的o的咁囉, 同佢玩o左五局, 只係贏到兩局, 唉~~ 佢玩得真係唔差~~
返到去上堂, 班長坐o左我隔離, 但係呢就係咁煩住我聽書, 頂丫, DT黎架, 要考試架, 咪煩住我聽書啦, 最後就隔o左一個位坐, 之後呀姐返黎, 俾佢坐o左我同班長中間, 班長有時真係好煩......
Lunch o個時好無聊咁講下自己仆街o既經歷, 原來個個都咁仆街, o的仆街野都真係好仆街, 笑到我地丫~~
下晝個Lab基本上都係無乜點聽過書/做過野, 打打下機就過o左兩個鐘......
放學, 等o左好很耐都無校車, 但係當有架的士黎, 本來諗住上車o既時候個司機就話南北橋都塞住, 咁我地就搭249M去青衣城啦, 但係又見到架校車囉, 頂丫, 條橋又唔係多車囉, 都唔知有無攪錯, 痴線架, 本來想去新機地打機, 但係最後就返o左灣仔打, 自己又衰, 打完廿五話之後就打箱根, 點知輸o左, 仲要係輸幾百米俾電腦咁多, 唉~~
唔得, 要快o的Tune好架大淩先得~~
但係無錢......

2 Comments:

Anonymous 匿名 said...

班長無惡意架 佢想找個人陪下麻...... 司機話南北橋都塞住咩?? 我同karen走個時都冇塞, 第28話箱根係好難玩架, ~~ 又話無錢......又去打機?

11:30 上午  
Blogger 麵王之王 said...

百佢個街啦, 我知佢係無惡意, 但係真係煩住哂丫嘛, DT係要讀書架, 唔讀就大檸樂架啦, 搵人陪都唔係嚮上堂o個時架, 應該好似你咁係嚮放學o個時陪架嘛, 係唔係~~
我地相信我地係俾個司機昆o左囉, 他媽的丫
我係無錢, 只係將僅餘o既錢拎o左去打機之嘛......

8:26 下午  

發佈留言

<< Home