↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期二, 10月 04, 2005

星期二都要返學......

今日最後都係返o左學, 但係香港仔隧道塞車喎, 呀輝佢都搭o左成個鐘車, 睇RoadShow 睇到Repeat, 咁我就入去機舖度打翻舖機等佢啦, 無錢, 只係打o左一局灣岸...... 點知出翻黎o個時, 見到呀媽嚮對面馬路度行緊喎, 嘩, 唔好俾佢睇到呀, 慢慢咁行, 唔好快過佢, 佢應該唔會行過黎o既, 最後無驚無險咁去到地鐵站, 呼...... 無事, 幾驚佢見到我入機舖呀......
返去要做個Project Plan, 但係佢地都唔知有無做過...... 好似只係寫o左好少野咁......
而我就問o左呀班長同呀Rick佢借o左個夾夾同Fluke錶, 成千蚊o既Fluke錶呀~~ 無計丫, 佢都無能手借俾我, 嘻嘻~~ 返去夾翻好o的線先~~
下晝又要返工, 石圍角?! 邊度黎架?! 好彩少波佢住嚮附近, Sure 個落車地點, 掂~~ 最後去o左葵芳搭32M去, 一陣就到, 快喎, 但係間野就真係好細, 簡單黎講就係屋村舖位兩個, 細到丫...... 只係返兩個半鐘, 唉, 點會有o的咁騎呢o既post架......
返到屋企, 諗住夾線, 但係發覺呀班長佢個夾夾...... 無刀o既?! 唔係下, 咁點剪齊o的線呀?! 最後我唯有用鉸剪...... 但係個效果都幾好喎~~ 我太勁啦~~ (←精神分裂中......)

0 Comments:

發佈留言

<< Home