↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期一, 10月 03, 2005

無題

今日返學, 10:30去爆鎖, 點知原來係同呀John一齊, 頂...... 好在爆佢o個個先, 之後佢都無跟住黎, 都無乜野......
10:30-11:30 break 加 2:30-4:30 break, 都唔知食早餐定係Tea好囉, 個時間表都唔知係邊個整架, 頂丫.
最尾o個堂AP, 唉, 真係慘, 訓足成堂, 個呀Sir又係講到夠鐘都唔肯收, 要俾下一堂o個呀Sir趕先肯走, 佢講書講到咁, 行行code都講, 唔遲假啦
放學去打機, 但係無錢呀...... 玩得一局就算lu, Tune翻架大淩先, 原來大淩應該係易過Hiace, 我一開始就玩箱根都俾我贏到, 但係我發覺呢GameZone灣岸應該係Hard, 唔係Hard都有Normal, 一定唔會係Easy, 因為我都係去到臨尾o個一點五至二公里先至過到架車...... 好彩~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home