↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期四, 10月 06, 2005

太多事情發生lu, 唔知咩Title好

今日又係要返八點半, 都唔知有無攪錯, 返咁多日八點半, 很累喔~~
返到去, 做返之前o個個PQM Lab, 但係我就以為會係遲o的先交, 掛住打機, 點知去到最尾, 呀Sir話要黎睇喎, 仲要俾分添, 死啦, 好彩之前JoJo佢有做定o者, 咁都無乜問題, 個分應該都唔會好低...... 其實呢個係一件好事, 即刻知道你有無上堂同有無做野, 即刻俾分係一件好事~~
放學, 得一個鐘時間俾我食飯, 佢地就走哂出去食架啦, 唉, 本來有得射箭, 但係要返工...... 拉埋呀姐, Raymond同呀偉佢地一嚮Canteen度食, 咁都好o的, 有人陪, 食完見仲有時間就睇死佢地嚮新機地度打機架啦, 去到, 仆佢個街丫, 我落咁多次, 佢都無check我證, 我已經有好耐入機舖無俾人Check證啦, 馬會就唔同, 十八歲, 但係機舖呀, 十六歲就入得架啦, 仆你個街丫, 見過o的十六歲高過你未丫, 小
呀恆佢用自己架815 R33, 得廿多粒星咋喎, 佢同佢o的Friend對戰, 玩野喎, 架車打橫停嚮度頂住人不特止, 仲又夾車呀, 又玩貨Van爆開人呀咁, 佢一個叫呀豪o既俾佢地兩個玩死, 笑到我丫~~
夠鐘返工呀, 早o左o的到, 問清楚哂人地o的野之後就正式開工~~ 但係之後就...... 唉~~ 嚮呢個4:00 o既時候有好多人積o左嚮度, 而且又有條友話book o左但係就無佢個名囉, 都唔知佢想點, 俾佢攪到我亂哂, 頂...... 好彩最後都掂. 呼~~
而家係六點, 未放工, 但係就已經打o左呢篇野啦, 你話呢份工係好做定係唔好做呢?!

0 Comments:

發佈留言

<< Home