↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期三, 10月 12, 2005

墨丸佢又第二個

今日又係要返八點半, 唉, 又要咁早, 最後係唔知醒o架, 又要呀輝佢等......
返到去, 又係上一堂唔知上乜o既PQM, 遲o的要Test都唔知點死......
下晝食完個Lunch就去o左204度?定o的新Router先, 之後個Lab好順利咁完成o左, 而我都夾o左條線, 但係發覺呀偉佢個夾夾好似有o的問題咁, 夾唔實個三角形位咁喎, 但係用翻呀Sir o個個就夾到喎, 點解咁奇怪o既?!
途中, 班長佢整爛o左JoJo佢隻鞋喎, 攪到佢好似爻柴咁行, 行樓梯都好慘咁...... 放學, 班長佢仲唔要買翻對鞋俾佢, 發覺佢著o左對鞋之後仲靚o左, 唉, 咁又點丫......
嚮機舖, 墨丸佢又有第二個lu, 雖然係有少少肥, 但係都ok 架bor, 拖住手都仲未係呀嫂, 咁係乜呀??
唉, 我幾時先可以有翻個呢, 唔通真係個天先知?? 唉~~
聽日呀輝佢要去Training, 我又得翻自己一個返學, 唉...... 相信JoJo佢都唔會同我一齊架啦, 因為佢九成九都唔會準時......

0 Comments:

發佈留言

<< Home