↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期一, 10月 10, 2005

無題

今日好o的, 返九點半, 但係都係咁眼訓......
返到去上一個鐘就食三個鐘lunch, 去o左葵芳度打機+食飯, 玩o左兩埸灣岸, 明玩野咁囉, 過癮~~
呀恆佢讓我同墨丸3KM, 但係最後都係追唔到, 班長佢就真係唔知點解咁想贏囉, 唔通星星真係咁重要?!
最後我地就四架新Hiace玩新環右, 120HP, 慢到屎...... 而且又係咁夾加玩野, 推車, 撞開o的貨車, 踩Break, 打橫架車咁, 頂癮, 但係玩o左成五分鐘先玩完條新環右, 想屎......
下晝搵呀Ken Sir, 同佢講翻個Project Plan咁, 應該都ok無乜問題, 但係個Project又真係唔易做......
最後上AP都係超時, 又係唔知佢講乜書咁囉, 唉~~
無校車, 無Van仔, 等巴士, 最後俾我地搵到架88D, 好彩~~

1 Comments:

Anonymous 匿名 said...

係lor~
臨走個時 佢仲向阿恆發老脾
我架34都150粒星啦 都唔係咁想要星星啦!!!
想要阿恆d技術耶
超!!!班長講到自己好勁 我地4個玩佢win得我個70幾米 懶勁 又話讓我幾多km!!!

4:15 下午  

發佈留言

<< Home