↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期一, 10月 17, 2005

星期一 (←我都唔知點解會突然諗起呢個Title)

唉, 今日呀輝佢又唔同我一齊返學啦, 佢又要去Training......
尋晚叫過佢話一齊返學, 本來都唔諗住可以同佢一齊, 但係最後因為我又再一次唔知醒o既關係, 我遲o左出門, 而佢又打俾我問係唔係一齊返學, 咁仲唔一齊返咩, 有o的開心咁囉, 只係有o的......
返到去, 唉, 今日又係好仆街o既一日, 一個鐘, 一個鐘早餐, 三個鐘, 兩個鐘Tea...... 無奈, o的咁仆街o既時間表都唔知係邊個編o既, 仆佢個街丫
食完個Tea, 好無聊咁玩七級豬, 本來由得四個, 去到六個, 之後七個, 臨尾九個, 嘩, 過癮呀~~ 最尾係呀Raymond同墨丸佢輸o左, 仲唔死~~ 本來要墨丸佢揹佢條女行落去, 但係佢爻底, 挑
上到最尾o個堂已經係四點半, 加上頭先玩七級豬玩到無哂精力, 最後都係訓o左......
放學, 去到葵芳, 間OK都係無哂o的miffy電話繩, 算把啦, 有就會有, 無就無架啦, 等多兩日先再睇過有無啦~~
去到灣仔, Tune埋部大淩, 十格lu, 但係仲有四話未過...... 無野好講, 原來我已經玩o左成三十話...... 又成舊水架啦喎...... 我發覺我真係用o左好多錢落去打機度, 唉~~
墨丸佢又嚮度哂命, 俾人錫o左野就飄飄然, 不過遲o的你就唔會有呢種感覺架啦, 等你開心下先啦~~
諗翻起我俾佢錫o個一野都好開心, 但係而家, 唉, 相信都無機會架啦, 唉~~

2 Comments:

Anonymous 匿名 said...

無架 7級豬我驚佢輸呀麻
死仔 你唔想我有呢種感覺咩??
就算一陣都好架 一吻值千金呀

11:18 上午  
Blogger 麵王之王 said...

車, 你屎就屎啦, 唔想佢輸, 人地都唔知幾勁呀, 你心不在焉就真啦
一吻值千金?? 多多錢都唔夠你俾呀~~

11:28 上午  

發佈留言

<< Home