↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 10月 22, 2005

大獲!!!!

今日又係返駱克, 替人架o者, 野就唔多做, 但係就o的小朋友好嘈, 叫極都仲係好嘈, 唉~~
見到呀棠, 同佢條女呀Kit一齊喎, 但係就扮唔識咁, 估唔到佢地咁都可以一齊喎~~ 但係點解我都仲係一個o既...... 唉~~
見到章魚, 六叔同Gerrard, 不過同佢地傾傾下途中, 有個老細啤住o左我, 好無耐咁要收線, 唉~~
返到屋企, 發現張TimeSheet好似係無簽名咁喎, Oh, Shit~~ 今次真係Shit啦, 睇黎真係要搵日返去簽翻個名, 唔係無糧出咪死伙, 唉~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home