↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期三, 10月 19, 2005

朝八晚八, 都唔止呀

唉, 今日又係要返八點半, 聽一o的吹水野, 無奈, 遲o的要Test都唔知點算......
原來個ProjectPlan要今日交, 唔係下, 好彩佢話可以今晚email俾佢o者, 仲有時間執俾佢......
食完個lunch, 又去o左同Raymond呀偉佢地玩七級豬, 嘩頂癮呀, 今次好玩好多呀, 好多人俾人fake到, 包括我在內...... 連呀偉佢都俾我fake到, 哈哈~~ 但係我就俾呀恆fake o左...... 最後個個都起碼三級以上, 但係Raymond佢就又輸o左, 唉, 佢都好無奈......
至於下晝o的Lab, 難就唔係難, 但係個NT2就做到最尾走火警, 有好多人都未攪掂, 個DT我就玩得大o左o的, Delete o左呀恆佢地個電話, 而且佢地又係唔係好做得到咁囉, 我係唔係真係玩得大o左o的咁呢??
唉, 又成八點先返到屋企, 十二個鐘......
下個禮拜就要DT Test, 都唔知點死俾佢睇, 唉~~ 要溫書......

0 Comments:

發佈留言

<< Home