↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期四, 10月 20, 2005

無時間溫書......

今日又係要返八點半, 唉晨咁早, 好眼訓......
上呢個PQM Lab, 又係跟住呀Sir佢一齊做, 但係就...... 佢做o既同我地做o既唔同o既?? 不過算啦, 又唔係下個Lab要交......
之後上完NT2就食飯, 食完飯玩o左幾舖 鋤大D, 臨尾o個局先俾我贏到, 執翻個尾彩, 不過就遲o左o的, 攪到無Van仔搭, 去o左搭249M, o岩o岩好趕得切返工, 呼, 下次都係預翻早o的o的時間~~
今日都有唔少野做, 本來諗住可以溫下書, 但係又有唔少野要做, 鬼咁多人, 連書都無時間溫, 唉~~ 有個小妹妹好鬼嘈, 等我胸下佢~~ 哈哈~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home