↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 10月 21, 2005

今日好翻o的o的, 返十點半, 但係返到去係上一堂好難o既DT......
DT真係好難, 唉, 遲o的都唔知點算, 唉~~
下晝上呢個AP Lab, 但係呢...... 呀Edmund Sir佢好無奈, 我地嘈之餘呀Rick佢又較細o左佢個Mic咁囉...... 唉, 今日Edmund Sir佢真係好無奈...... 好似有o的對佢唔住咁......
今日我地諗o左嚮呢個A204度整個 逃離房間 遊戲, 用Flash, 度o左好多正位, 如果整到o既話應該好正, 唔錯~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home