↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期日, 10月 23, 2005

今日都係要返工, 都無乜大件事發生, 但係就唔知點解去到四點幾o個時好眼訓, @.@" 點解會咁o既呢??
o的學校就係咁叫o的學生參加Reading Program, 之前就有o的學生係咁申請圖書證, 而家o的學校就一舊二舊form咁交黎, 無錯, 係一舊舊, 唔係一張張, 攪到佢地又係咁入機同寫o的書仔, 慘......
放工, 本來諗住去打機, 但係金星兩部都俾人玩緊, 仲要係咁對戰, 條友唔信邪, 係咁con機, 仲要用800HP黎玩新環c1 in + out 同新環左, 炒到佢彭彭聲, 最後咪係咁輸囉~~ 仲要攪到我無得玩, 唉~~
夜晚, 睇下個百二GBharddisk, 得翻一GB, 唔係下, 即刻要清理下佢, 都仲只係得廿幾GB, 都唔知點解我可以用咁多@.@"

0 Comments:

發佈留言

<< Home