↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期三, 10月 26, 2005

今日, 唉又係八點半, 眼訓到死...... 上完堂吹水PQM之後, 仲有一個吹水Tutorial, 但係本上係無做過野, 佢都只係掛住講個project plan, 我地竟然會有A-喎, 係有o的位唔係好得, 所以多o左個 - , 呀姐真係好勁~~
下晝, 上完個唔係好明o既NT2A Tutorial之後就又去o左打機, 部Hiace真係唔係好好玩, 有o的生疏, 最後對住呀恆同佢個Fd, 墨丸, 輸o左......
返到灣仔, 又同表弟佢打頭D, 佢真係好勁, 勁o左好多, 閂後車我差o的輸成K, 無耐咁囉...... 唉~~
玩翻灣岸, 架大淩終於都過到第四十話, 但係個Debug Version都唔知係真定係假, 5k就會有815咁正, 真定假呀, 等我架34都煲全走整到佢有815先~~
夜晚有o的頭痛, 唉DT呀!!!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home