↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期二, 10月 25, 2005

miffy電話繩

今日要返工, 電氣道, 本來諗住去睇一睇ok仲有無電話掛繩先返工, 點知睇完之後等車就無車, 等o左我成三個字先有叮叮囉, o個時已經係十一點半, 去到銅鑼灣又黎塞車, 唉~~ 好在時間真係太過準咁搭正就返到去, 無驚無險咁囉, 呼~~
放工, o個到有間ok喎, 咪入去睇下啦, 點知仲有miffy電話掛繩剩喎, 咁就用o左我四十大元, 唉~~ 呢個禮拜都無得打機啦......
七點鐘有個星期二檔案, 今日講有o的學生砌機械人砌到比賽有獎, 但係有人一句彈埋黎話成日嚮度係咁砌有錢架咩, 我即刻乜mood都無哂, 唉~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home