↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期四, 10月 27, 2005

今日好好多, 只係返十點半, 上完堂NT2A就走得~~
上完堂, 食完飯, 原來呀班長佢尋日有上年DT份Test, 頂佢丫, 無寄俾我, 好彩呀偉佢寄俾我o者, 唔係佢今晚先俾我咪死.......
返工, 都係無驚無險咁過o左, 但係就唔係有太多時間溫書, 唉, 聽日都唔知點死囉, 唉~~
放工, 入到機舖見到有個得C5 o既開挑, 無理由唔挑架, 又用我架大淩黎玩, 之後有兩個S Class o既人入黎, 都預o左架啦, 但係我就真係追都追唔到, 兩局都係輸~70M, 無奈......
但係都係唔係好覺佢係新Version, 返到屋企, 上forum見到先知原來新Ver去翻舊Ver都係得翻810, 只係新Ver先有5, 等我快o的Tune好架34先~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home