↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期四, 11月 13, 2008

十月十四至十六

星期二, 今日當然要返學啦, 晨早就返o左去, 但係帶著一個勁眼訓o既人返去, 返到去, 除o左第一堂係做功課同埋溫書之外, 其他堂都差唔多有訓到, 嚮第二堂之前, 為o左同呀熙佢搵mailbox交功課, 攪到遲o左兩個字, 真麻煩~ 但係估唔到o既係落堂o既時候, 晶晶, 茵茵同呀Joe佢兩個原來嚮後面sit緊堂... 食完飯, 學校o個度終於都有翻免費相哂啦, 快手咁哂張先~~ 夜晚, 學車, 估唔到真係咁多人排隊等泊位...
星期三, 今日係學校畢業禮, 亦都見到唔少同學仔佢地畢業, 仲同佢地影相添~ 成日都嚮Barn度開工, 但係亦都有唔少人入o左黎影相~~ 恭喜哂咁多位同學仔~~ 亦都唔該哂呀豬同晶晶佢兩個偷運野食/野飲黎俾我, 多謝哂, 唔該哂~~
星期四, 今日當然亦都要返學啦, 但係呢, 估唔到我返到去o既時候係咁少人返到架喎, 莫非個個人都會嚮同一種天氣之下特別易訓過龍? (其實我都已經訓晏o左, 亦都已經遲o左出門口) 下晝, 由於夜晚要學車o既關係, 加上今日亦都係有唔少Business o既同學仔畢業, 咁就一齊去食野, 食到飽飽, 仲差o的唔記得上堂添囉...... 好, 打到呢度先, 夠鐘去學車lu~

0 Comments:

發佈留言

<< Home