↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期日, 11月 02, 2008

十月初二至十月初五

星期四, 今日返學, 都已經係平時咁早架啦, 都唔明點解又會多人返架囉, 明明上個星期都好地地咁無咁多人, 點解今日又多人返架... 返到去, 今日諗住又會有戲睇啦, 點知今日我地o既super star佢無返喎, 攪到都無野睇~~ 而我就繼續寫我未寫完o既cheat shit. 之後上第二堂, 上到一半, 就去o左聽呢個recuirtment talk, 消防處o既recuirtment talk, 近視o既我不嬲都唔諗住做消防員, 但係就有諗過做呢個救護, 但係呢, 聽完個talk之後, 佢話o岩o岩九月先出o左post請人, 黎緊應該都要三五七年之後先會再請架啦, oh shit...... 早知唔鬼走堂聽...... 仲攪到得翻我一支公去食飯, 又攪到我少o左時間溫書, 頂...... 至於個midterm, 唉...... 都係唔好提了......
星期五, 今日係dayoff 架~~ 但係呀婆佢又有事要去睇醫生, 好在唔駛留院o者... 但係咁就又攪到我一日, 原本係諗住要黎溫書o既時間都無埋......
星期六, 今日返工, 返到去, 一開波就又俾骷髏頭佢話, 都唔知係有人book漏o左機丫定係條仆街有心玩野, 不過俾機佢用就無事啦, 簡單~~ 放工, 好快咁去食o左個吉野家(大約十分鐘度, 真係好快...... 係差杯好熱o既茶飲唔到要拎走之外) 就去等巴士, 點知, 條龍長到咩咁, 等o左四個字都無車, 頂...... 終於都有車黎啦, 但係o個架車係爆o左架囉...... 頂...... 但係我六點半就要去到天后度學車架啦喎, 最後就走鬼o左去搭小巴...... 都唔係好塞車o者, 都唔明點解會無車架囉...... 出到去, 銅鑼灣就勁塞車喎, 所以今日學車頭o個個半鐘係學塞車... 跟住o的車嚮銅鑼灣度塞... 吊極力子吊到腳軟...... 之後就上到去炮台山度學斜路開車, 睇黎都唔係好咁o者, 今日有機會轉三波添呀, 嚮條高士威道, 但係我第一次轉三波o既時, 轉o左做五波囉...... 無野講...... 但係第二次轉o個陣時已經好好多啦, 無成功轉到去三波, 但係只係行o左一陣就要轉翻做二波, 因為前面係紅燈呢...... 不過都已經ok架啦, 師傅佢講明話教唔到我去樂活道度開條大斜路, 睇黎到時考牌都係要靠自己架啦, 希望無乜問題啦...... 如事者, 今日就學o左塞車同埋斜路開車~~
星期日, 今日亦都係要返工, 而呀deepv佢尋日就問我, 你估下呀成佢今日會唔會俾人投訴丫嗱, 我話, 唔會掛, 第一日返, 應該無問題架... 點知今日我一返到去, 祺哥佢就已經話呀成佢俾人投訴, 下?! 返o左兩個鐘咋喎, 唔係下化... 咁快趣就俾人投訴?! 簡直破紀錄添啦...... 原本今日我以為都無乜事, 點知, 最後o個個鐘都仲要俾呀成佢攪囉, 骷髏頭佢黎book機, 咁呀成佢o個陣剩係掛住問我野, 嚮度揭下揭下本簿, 我已經話遲o的先答佢o的問題, 而呀骷髏頭佢亦都想發癲咁話:『你咪揭住啦, 我想睇幾點有位呀』, 但係呀成佢都依然係問我野, 我已經叫o左佢兩次話『遲o的答你呀!』, 佢竟然答我話, 『我想而家知喎』, 我就真係火都黎埋, 一手搶o左佢份野, 『遲o的答你呀』, 屌那媽, 醒o的丫, 骷髏頭已經想發癲架啦, 仲嚮度嘈住哂, 明明講o左遲o的答你, 都仲要係咁問, 抵你俾人投訴架囉. 正一仆街仔黎架, 都唔知佢係唔係想累街坊囉, 係就行遠o的啦大佬, 我頂多做多幾個月架o者, 你係咪玩野呀. 之後就去o左同小敏食個Tea, 食Tea o既途中o的火都仲係咁, 呀成佢真係, 屌! 直到而家見仲有時間, 未夠鐘學車, 就嚮中央圖書館度打埋呢篇日記, 一路打, 一路條氣都未順翻囉, 唉, 點解我會有o的咁o既同事架...

0 Comments:

發佈留言

<< Home