↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 10月 18, 2008

九月十六至十九

又係時候打個日記了~~
星期二, 今日當然要返學啦, 上晝我地仲等緊之前o個位恐怖同學再有咩事發生o既時候, 今日竟然出奇地平靜... 無任何事發生喎, 我地諗落都唔明點解... 下晝, 就去o左呢個SAO度傾計~~ 六個人一齊傾, 吹漲呢~~ 呀consultant姐姐都話未試過咁多人~~ 夜晚上堂上到七點先返屋企...
星期三, 今日返工, 都唔知點解個個星期o既今日返工都特別熱同特別眼訓的... 之後就約o左保險經紀拎份保單, 終於都開始生效啦~~ 我唔駛驚俾人尋仇打到入醫院但係無錢睇醫生啦~~
星期四, 今日亦都係返學, 食完飯之後去o左打波, 好耐都無打我唔擅長o既籃球啦~~ 打到氣都喘埋, 正一壞鬼後生~~ 之後就去哂相啦, 幫呀進佢過數啦, 同埋去o左問TA野, 上埋個tutorial, 咁就一日了~~
星期五, 今日返o左去科學園度開工, 搵o個一千幾百, 要咁鬼辛苦, 真係搵錢艱難呀... 今日咁o岩隔離又有個咩嘉年華喎, 咁就嚮Lunch o既時候過去八一八~~ 全部都係機械人黎o既... o的大學就全部都係FYP, 我地UST都有呀~~ 仲見到個估歌仔添~~ 但係... 點解會放呢個上去o既??
夜晚睇o個套與敵同行, 真係睇到火都黎埋囉, 郭晉安佢點解可以咁衰架, 就咁放手黎跌佢呀媽落地, 莫講話佢呀媽係有病丫, 就算係正常人都唔會咁放手啦, 乜錢真係可以令人咁恐怖架... 另一方面, 商天蛾佢又點解對佢個仔咁衰架, 點做人呀媽架, 真係火都黎埋, 睇完呢套野之後真係人都癲呀!!!

5 Comments:

Anonymous 匿名 said...

網誌管理員已經移除這則留言。

1:03 下午  
Anonymous 匿名 said...

網誌管理員已經移除這則留言。

1:04 下午  
Anonymous 匿名 said...

網誌管理員已經移除這則留言。

1:05 下午  
Anonymous 匿名 said...

網誌管理員已經移除這則留言。

1:07 下午  
Anonymous 匿名 said...

網誌管理員已經移除這則留言。

1:10 下午  

發佈留言

<< Home