↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 10月 04, 2008

一個變兩個o既週記

唔覺唔覺又個幾星期無打日記... 忙到死, 仲邊有時間同心情去打日記丫...
星期日, 今日返工, 預著一個你姓麻煩友, 嚮度大聲講電話不特止, 仲係嚮度聲大夾惡咁話我, 果然係麻煩呀下, 呢o的人, 唉... 費鳩事理佢.
星期一, 今日同呀婆佢覆診, 晨早咁就陪o左佢去醫院, 點知原來今日剩係睇外科, 唔係睇老人科, 應該係有人攪錯o左, 最後醫院俾我地睇埋老人科, 但係就要等到下晝先有得睇, 如事者, 我就嚮醫院度過o左成日, 過一日唔緊要呀, 而係要企嚮佢隔離成日, 無櫈坐先係一個問題, 返到屋企四點幾, 個人已經攰死... 咁就做o左我好耐無做過o既野, 瞓晏覺~~ 一訓就訓到六七點, 好舒服呢~~ 但係途中就發o左個夢, 呢個夢就咁睇落去唔恐怖, 但係每次我一諗起佢, 就會好驚, 好驚會夢竟成真呀, 真係好驚好驚好驚!!!
星期二, 今日亦都係晨咁做返學, 亦都係要等成四個字先有車... 嚮等車o既途中, 見到一位我地稱之為"星之子" 唔係呀陳生陳十二少, 而係佢個名真係有個星字o既同學, 佢見到我同另一位同學, Jolie, 等車, 竟然嚮度大叫一聲"靚Joe", 當其時我地兩個都O o左阻, 鐘意一個人, 唔係咁架下化...... 之後上完堂(都唔知係唔係冤孽, 竟然要同佢同個lecture), 佢臨去o既時候, 仲要同Jolie佢話, 你今日著衫著得好靚... 我地成班都O 哂咀囉...... 點解會有o的咁o既人架... 下晝, 食完飯, 我地望住個天文台網頁, 睇下佢幾時掛八號風球, 上剩一堂, 仲要係等多兩個鐘先上喎, 再睇下個網頁, 六點會掛喎, 好, 走得, 放學~~ 至於上緊堂o既時候, 晶晶佢好衰囉, 偷o左我部電話仲要開入面o的相黎睇...... 唉...... 而家o的同學仔真過份!!!
星期三, 今日返學係開工為主, 事關我連續Barn七個鐘, 加上個Barn又鬼咁熱, 真係就死咁滯, 七個鐘之後個人好似就死咁...... Barn完之後就去o左問comp381 TA o既功課, 對住個答案黎答我, 應該無錯掛...
好在今日係day off o者, 因為尋晚打風八號風球, 又咁o岩佢今朝六點半落波喎, 學校就話係六點半或之前落波o既話就要返, 但係原來有o的員工手冊係話六點半落o既話就剩係要返下晝喎, 咁就攪到有o的人返, 有的堂有得上, 有o的堂又無得上咁喎... 佢仲要send個email黎話係有堂上呀, 要上堂呀, 咁~~ 但係我個email, 我睇翻時間佢都係九點半先send黎, 如果第一堂係九點o既話, 上鬼呀!!最後十二幾o既時候佢又整多封黎話佢地行政上o既問題喎, 叫o的人唔好罰o的學生... 先生都唔返學, 咁我地又可以點呢... 食Lunch o既時候有個mainland女仔同枱食飯, 佢搭我訕喎, 咁大個仔都未試過俾女仔搭訕架喎~~ 但係乜我個樣咁似由內地來的嗎?! (你似由火星來o既多o的~~) 無錯, 其實我鄉下就係火星~~
星期四, 今日依然係返晨咁早, 眼瞓死了... 但係今日竟然又見到星之子, 又竟然會同佢同一架車架添囉... 正當我地諗住走去Barn度扮print notes黎買甩佢之際, 佢竟然跟埋入黎, 頂!!! 而且佢又讚Jolie佢靚囉, 我就話, 你唔讚我靚, 我嬲呀, 點知佢竟然話同我祈禱, shit!!! 乜都祈禱, 真係頂佢唔順囉, 都唔知點解會有o的咁o既同學架囉... 下晝, 去o左同個保險Agent佢見面, 點知我一話佢加我價我affort唔起o既時候佢竟然話幫我供個差價供到去我搵到工為止, 為o左張單, 竟然可以咁, 勁呀~~ 之後上完堂之後就去o左搵Denny, 佢今日幫人拎notebook, 咁我就幫佢還PRS, 估唔到佢咁快就買樓啦, 勁呀~~
星期五, 今日成日都係返工, 咁就一日......
星期六, 今日返工, 佢地夜晚約K喎, 我又無人同我講喎, 加上下星期兩個midterm, 唔去了~~
本來諗住係嚮呢日打埋篇日記, 點知唔得閒, 最後就留多個星期一次過打......
星期日, 今日當然又係要返工啦, 尋返工o既時候上網見到一篇文章, 咁就俾人print o左出黎, 仲俾人highlight o左o的重點, 咁今日就自然要聽日"呻"... 即係呢, 即係即係呢, 冤有頭債有主呀......
星期一, 今日成日都係嚮屋企度溫書, 聽日就midterm, 書都未溫哂, 幾十頁readin未睇, cheat sheet都未整, 今次真係cheat shit啦......
星期二, 今日下晝midterm, 書都未溫哂, cheat shit又未寫哂, 唉...... MC, 唯有亂撞... 希望唔好撞穿頭就好了...
星期三, 今日係國慶日, 嘩, 國慶呀~~ 咁又點丫, 咪又係要返工...... 而我就本來諗住溫書, 點知成日都無心機, 最後仲整o左隻叫做回力鏢o既野出黎, 點解係"叫做回力鏢", 事關佢係一個失敗之作, 都飛唔起o既...... DeepV講起先知聽日係Linus o既Last Day, 既然我唔可以見到佢o既最後一面, 咁就唯有留翻個言俾佢啦, 寫o左嚮本簿度~~ 祝你一路順風呀~~ 夜晚, 一路溫書一路整cheat shit, 咁就一晚...
星期四, 經過尋晚一整晚好努力咁溫書同整cheat shit之後, 今日個midterm都係好難頂, 計出黎o的數好似o岩又好似唔o岩咁囉...... 唉... 遲o的上堂都係唔好訓咁多, 聽下書好了... 夜晚, 又有免費pizza食, 多謝呀成~~ (幫佢食咁多, 成哥佢剩係pizza o既錢都搵得多過我平時返工...) 下晝, 食完飯之後去o左享用學生會帶俾我地o既福利, 免費哂相一大張, 咁o岩我又影o左呀希佢相喎, 咁就哂佢出黎, 嘩, 正呀~~ (呀希佢想打我了...)
星期五, 今日朝早就去o左開工, 之後就因為之前笨實o左o既野而要返一返科大, 時間o岩o岩好可以食個 Tea~~ 之後就去o左電視城, 無錯, 係無線o個個電視城呀~~仲要係最大o個個一號錄影廠添呀(其實唔係真係咁大...) 有好多高清plasma/LCD 呀, 俾我地o的現場觀眾睇, 見到好多明星歌星呀, 做主持o既有鄧梓峰同丘凱敏, 嘉賓有黃長興, 張嘉兒, 王宛子, 謝安琪, 麥浚龍, 薜凱琪, 陳詩慧, 司徒瑞祈, 陸詩韻, 陳美詩, (仲有一個唔記左叫咩名...), 歌星有古巨基, 李克勤, (排名不分先後的~~) 好多好多呀, 估唔到一個咁簡單o既show就有咁多人見到~~ 但係因為呢個show係錄影o既關係, 咁就過場同蝦碌o既時間就唔少~~ 成八點先完個show, 得個坐字~~ 但係之後原來有個朋友佢個呀哥/細佬佢係嚮TVB度做o既, 咁就有機會行下TVB, 只係行下only, 但係有機會俾我見到同事三分親o個個電梯大堂, 搭o個部電梯, 仲要係上去九樓添喎, 天堂呀~~ 原來九樓係TVB o既資訊科技部門黎架~~ 有機會o既話可以入到去做就好lu~~ 之後又見到扎住條馬尾o既黎耀祥(扎馬尾?! 無錯, 係扎馬尾, 清裝o既Look o個條馬尾~~) 之後就去o左o個度o既canteen 度食野~~ 估唔到有兩個canteen架喎, 一個係專食西式o既canteen~~ 之後仲有幸可以坐佢車添~~ 如事者, 咁就一日~~
星期六, 今日又要返工lu, 今日DeepV都唔知做乜事, 相信係因為Linus同呀成佢走o左, 攪到佢無發洩o既對象, 咁就連我同嘉茵都俾佢攪埋一份...... 佢地兩個都真係好帶挈...... 尋晚就入o左去電視城, 今晚套野就出街, 但係竟然無o左佢地拎獎o個個鏡頭喎, 哈哈, 好在我無獎拎o者, 呢個都唔知係好事定壞事~~ 好o既係唔駛心灰, 壞o既係真係無獎拎...

0 Comments:

發佈留言

<< Home