↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期四, 8月 28, 2008

七月廿三至廿八

星期六, 尋晚九號風球, 天文台話清晨先會轉, 點鬼知佢個清晨係凌晨喎, 仲諗住今日唔駛返工, 但係最後都要返去, 不過返去仲好啦, 有錢搵~~ 話就話尋日打風, 但係點解放工o既時候出太陽o既......
今日個人都仲係wing wing 地...
星期日, 依然係wing wing地咁返工, 但係無聊咁過...
星期一, 尋日/前日得到DeepV同Peter一講, 知道用我個pass就可以免費去電腦展, 咁所以上晝就去o左電腦展, 仲唔係因為係上晝o既關係, 唔太多人, 但係o的野真係好平, 一舊水就有隻4GB 手指, 唔駛一千銀就有個Mon, 二三百蚊就有隻高清手指~~ 平到呢... 之後就返屋企lu, 無買度野~~ 下晝去o左睇呀婆照超聲波, 睇下佢食唔食到野~~ 咁就一日~~
星期二, 上晝我去多次呢個電腦展, 免費丫嘛~~ 順手去買野, 買o左張2GB Card俾部電話用, 可以勁放MP3去聽了, 唔駛驚無位~~ 同埋隻4GB手指~~ 下年應該唔駛一百蚊就有隻8GB的了~~ 同埋幫人買o左個multi-function printer~~ 四舊水仲要送多張五十蚊惠康卷, 真係好平... 幫人拎到隻野咁之後就返歸了. 下晝, 去o左請媽媽飲茶~~ 嘆茶~~ 爽呀~~
星期三, 今朝晨早就返barn, , 一返到去就勁多人問野, 講到我口水都乾埋, 三文兩語齊哂, 我o的普通話真係太普通了, 有無人可以幫補下我呢?? 下晝蛇o左去飲茶, 我都幾佩服自己, 蛇王食飯竟然係去o左飲茶, 勁呢~~ 之後成個下晝都係無聊咁Barn. 同埋答黎答去都係o個幾條問題~~ 放工o既時候, 竟然有o的咁o既事發生, 雖然只係得大約一個鐘, 但係都開心~~
星期四, 晨早就返o左去幫Finance Office佢地大執位, 簡單黎講, 即係搬野, 咁就做了一個上晝苦力了~~ 不過又有錢收, 都ok o既~~ 食個飯之後就去o左搭車入大埔, 去無聊~~ 搭車經過吐露港o既時候, 發覺如果自己楂車o既話個感覺會仲好, 期待呢日o既來臨~~ 夜晚, 去o左消防局度開會, 如事者, 咁就一日了~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home