↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期五, 8月 22, 2008

七月廿一至廿二

星期四, 病... 獸醫無用, 又要用舊幾水黎睇翻呢個醫生... 病到我wingwing地... 訓足成日, 但係個人係好似就咁攤o左嚮張床度咁, 個腦就亂咁諗野, 唉... 不過原來病o既時候聽到一句半句關心o既說話, 個人真係會好好多. 但係... 唉, 我都唔識講.
星期五, 今日個人都係wing wing地, 手軟腳軟, 又打風喎, 不過都唔關我事, 事關如果我係要返工而有假放o既話, 會係無錢收, 但係無工返o既話, 呢個假都只係一個假, 即係都係無著數. 呢個風幾勁, 去到九號風球咁強勁...

0 Comments:

發佈留言

<< Home