↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 8月 16, 2008

七月十三至十六

睇一睇, 原來上次個日記只係記到七月十二, 唔係十三喎, 咁今次打翻十三o個啦~~
星期三, 今日早上返學, 差唔多月中先第一日返工, 呢個月份人工都唔方高... 聽日就筆試, 所以今日就係咁溫書, 記翻哂o的野, 例如飲酒係吹波波22微克, 血液係50毫克, 尿液係67毫克咁啦~~ 如事者, 咁就過o左一日, 之後就好肚餓, 去o左食Tea~~ 同埋聽個保險Agent講野, 一個月二百, 都ok o既醫療保險, 當然我都唔希望用得著. 但係, 聽聽下呀媽又打黎話呀婆佢可能要入醫院, 令我更覺醫療保險o既重要. 返到去, 果然, 佢條胃喉甩o左, 最後都要入翻去, 唉... 都唔知係好事定係壞事, 事關佢晚晚都叫到拆天, 又唔聽話, 唉, 總之就攪到我地一頭火(無打錯, 係一頭火, 唔係煙, 因為已經起火) 聽日就考筆試啦, 都搵o的咁o既野黎攪... 成十一點先返屋企... 努力溫多陣書吧, 但係一陣就已經眼訓了, 奔波o左成日, 唔攰就假啦. 希望聽日順利吧.
星期四, 今日早上食個早餐之後就去o左考筆試, 先去學校度溫個書先, 做完之後佢幫你對卷, 眼見前面o個個人o岩哂喎, O咀, 而我就只係百幾題面錯幾題, 咁就行o左過去考lu, 好緊張呀, 閂o左電話, 入去拎坐位號碼紙, 之後就隨個人喜好隨時開始, 一題一題咁慢慢做, 差唔多全部題目都見過哂, 只係得一兩題個答案唔sure, 一陣就做哂, 但係o的人就已經開始走, 唔理佢地, check多一次先, 好, 應該都ok架啦, 交卷, 出去等成績... ... ... 過o左唔夠一分鐘, 叫名, 拎result同路試排期信, 好野, Pass, 咁睇下個排期時間, 九點廿五分?! 咁早?! 唔係下化... 返翻去學校, 我問, 咁早, 有無得之前操車先去考架, 原來上晝都要九點半後先可以學車, 咁佢地就幫我試下排到十一點後, 唯有返去等消息好了~~
之後原本係約o左人去街, 點知, 呀婆佢入o左院, 唯有改期, 唉... 咁最後就返o左屋企同屋企人去探佢. 探完之後成個下晝都嚮屋企度Hea... 如事者, 咁就一日...
星期五, 今日下晝返學校庇護, 洗PRS呀~~ 正當我同另一個Helper Alex M佢好努力咁庇護緊o既時候, 德老闆佢突然講o左句“Ricky哥”O.O 當時我即刻打個突, 受唔起呀, 唔好叫我呀哥, 老闆叫我做呀哥, 一係就係筍野, 一係就係大獲野, 果然, 今次係又有筍野又有大獲野... SSQ Case, 仲要係連續兩個, 一個係Hall warden, 唔叫做易, 但係唔難, 著唔到機, 之後我拆拆裝裝就ok, 咁就一單, 之後o個單就麻煩, 裝Windows, 用佢隻Recovery Disk試o左兩次都唔得, 真係唔知咩事... 佢仲好好人咁請我食飯添, 外國人好好客, 雖則我只係一個技工, 收錢仲食埋佢餐飯, 真係有o的唔好意思... 但係一整就整o左四個鐘, 成十點幾先走, 仲要係未整好, 真係有o的唔同意思...... 如事者, 咁就一日.
星期六, 今日返工, Hea下就過一日, 但係就食o左好多薯片... 夜晚當然會去探呀婆啦. 食個飯之後就去o左燒街衣, 嚮度想, 無呀婆o既日子唔太慣, 但係就算佢出院, 都已經唔係以前o既佢, 心情好矛盾. 佢出o左院, 會為屋企帶來一個大麻煩, 佢唔出院某程度上可能係一件好事. 但係辛苦了醫院o既護士同清潔姐姐了.

0 Comments:

發佈留言

<< Home