↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期日, 7月 06, 2008

五月廿三至六月初四

星期四, 要返學校度開工, 十一點返到去, 十二點就蛇o左去食飯~~好快咁食完個飯之後就繼續坐o左嚮度, 真係坐o左嚮度, 坐到個人咩咁, 坐到五點就返屋企, 咁耐, 已經唔記得o個日發生過o的咩事...
星期五都係返去坐, 晨咁早九點就返o左去, 坐到三點就走人, 應該係咁, 至於有咩事發生過, 又或者係我自己做過o的乜, 已經無從考究~~
星期六去o左GFS, Government Flying Service, 中文係呢個政府飛行服務隊o既總部應參觀, 一早就出發, 之後就坐車車, 去到o既時候呢, 見到有個靚女機師喎, 當然亦都有o的靚仔機師啦, 佢地就係做介紹俾我地知佢地楂o個架飛機o既特點o既~~ 同埋呢, 因為機場係禁區呀, 咁所以我地全部人都要做一個登記同埋帶翻個牌先可以入到去, 至於呢個牌呢, 我影o左相呀, 遲o的post翻黎俾大家睇啦~~ o的飛機就, 正~~ 之後就去o左呢個機場富豪酒店度食自助餐, 雖則係五星級, 但係o的野食o既水準就... 一般... 跟住就去o左機場入面行呢一個航空探知館同埋呢個星光無間, 話時話, 我都係第一次黎機場, 睇電視又話個機場係好大同好靚o既, 無錯, 真係又大又靚, 但係呢... 人流就... 都唔知o的舖頭點賺錢架喎~~ 好野, 咁就一日啦, 今日真係請假去都抵呀~~
星期日就返工, 起身o既時候, 發覺母親大人佢竟然未起身喎, 平時我要返工o既時候, 親愛o既母親大人佢一定會為我預備一個美味o既早午餐o既, 但係佢今日竟然會咁累而訓到十一點都未起身o既話呢, 都係時候俾佢休息下啦(一大日咁大把啦~~) 所以我就自己買o左個飯返公司食~~ 之後都係比較hea咁囉, 個人好似無哂人生目標咁喎, 都唔知有乜做... 放工同o的同事去o左食野, 乜... 乜我真係好細路咩...... 唉...
星期一, 今日放暑假呀~~ 剩係今日囉, 訓到都唔知幾點先起身... 如是者咁就放o左一日暑假~~
星期二, 七月一日呀今日, 咁即係要返工啦, 今日陽光普照, 一出街就溶咁濟, 忍真難頂... 熱到咩咁... 都係快o的返公司好過~~ 放工o既時候, 上車o個陣問司機叔叔遊行完未, 佢好清楚咁問我, 遊完lu~~ 點知去到麼利臣山o既時候, 就話未遊完, 攪到要嚮o個度落車...... 行翻屋企.
星期三, 今日要返學, 返去兩粒鐘咁大把囉... 之後就去o左食飯, 食完飯之後就做一個都唔知做唔做好o既project, 又或者係個成果未必係我expected o既成果, 希望唔好難尾啦. 但係... 希望越大, 失望越大囉...
星期四, 今日又放假啦, 幾開心呀, 又可以嚮屋企度Hea啦, 可以嚮度訓到唔知幾點先起身~~ 夜晚, 去o左開非正式會議, 吹下水, 幾好呀~~ 但係呢個會開o既原因係因為一個滋事分子, 唔係佢, 我地唔攪咁多野, 唉...... 因為一個人而麻煩著咁多人, 何必呢
星期五, 今日要返學返工, 一早就返到去, 個Barn得幾個人, 而我就做埋自己野之後就嚮度睇片, 正呀~~ 今日勁多其他學校黎參加conference o既學生嚮度問點print野, 又嚮度拆我部printer, 真係睇少陣都唔得, 點解而家h旳中學生咁勁架呢~~ 夜晚, 去o左同o的舊同學食飯, 班友仔, 俾o左成舊水散子我, 攪到我走o個陣個人就兩邊唔平衡, 即係行到成隻企餓咁喎... 食野o個度呢, 就去o左銅鑼灣優食橫町度一間叫Colours o既野度食, 佢俾我一個好cafe o既感覺, 但係呢, o的service就... 可能係因為多人掛, 門口個姐姐(嬸嬸)知道我地八個人應該係等緊同一層o既另一間cafe, 咁呢就好快手咁執o左張枱俾我地, 可以做到我地生意~~ 但係呢, o的野食呢就...... 一般咁啦... 叫o左個套餐, 份量就足夠架, 連william都食得ok喎, 咁你話夠唔夠呢, 至於個味道就... 一般.
星期六, 今日要返工, 搭車o個陣, 行到落樓, 睇住架巴士好快咁駛黎, 但係紅燈喎, 係紅公仔, 即係我唔過得馬路, 之後架巴士又好快咁駛走o左... 算, 行去隧道口度搭, 有Van仔喎, 夠鐘啦, 仲唔上車咩, 點知個司機好勁, 十分鐘都唔駛就到香港仔啦喎, 平又平過巴士, 快又快過巴士喎, 你都咪講笑~~ 返到去, 都唔知點講, 總之咁就過o左一日咁啦.
星期日, 今日都係要返工, 但係就... 落雨囉, 唔出門口都唔走黎落雨... 仲要係落到咩咁囉... 返到去, 唉, 亦都唔知點講, 總之就, 唉...
有陣時, 愛情呢樣野, 要搵一個既愛你, 而你亦都愛o既人, 真係一o的都唔易, 茫茫人海之中, 我如何才能找到妳?
同事三分親裡面o既陸哲, 係一個唔可以原諒o既人, 既然你已經找到你o既愛人, 咁點解仲要俾希望人呢, 簡直不可以原諒.

0 Comments:

發佈留言

<< Home