↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期四, 6月 12, 2008

五月初八至初九

星期三, 今日本來下晝先要上堂, 但係呢, 就係因為個比賽, 攪到我要晨咁早就起身返去, 真係無陰公呀... 返到去, 本來諗住有得借埋個notebook, 但係呢, 由上晝等到下晝, 先至有得拎, 事後仲發覺係未開哂o的port黎比我地做野, 睇黎又要煩多次人地架啦, 唉... 有錢o既話我實會買翻部notebook黎用!!! 煩完人之後就去o左問老闆拎翻個已經還o左俾佢地o既盒, 之前還o既時候, 個心態係終於都還翻俾你喇, 唔駛再煩啦, 點知... 轉個頭就要問佢拎翻, 同佢吹水o既途中, 一講到佢話有兩隊參賽就雙眼發光, 唔知佢係正常人o既話仲會以為佢有青光眼添, 但係我地個個都唔諗住拎獎, 唉... 拎呢個Best FYP, 都唔知係好事定係壞事... 之後下晝就上堂, 個Lecture 可以坐400人, 但係佢開位就只係開120個, 問佢都話唔會加... 咁睇黎呢個六月應該都會幾得閒~~ 但係臨放學o既時候, 晶晶打黎話個比賽條友話收唔到我地o的presentation file, 咁即係點呀... send個email俾maily問下囉, 唔係點呢...
比賽o個日, 兩個人要拎兩部notebook, 一個Mon, 加多個Box, 仲要著suit喎, 都唔知點拎...
星期四, 今朝去o左幫人整機, 無錯, 又係o個部機, check過應該唔係Ram, 唔係HD壞, 咁... 睇黎都係底版壞架啦, 但係佢o個個年代o既機, 整翻都唔會再用得好耐, 所以呢, 你都係買過部啦~~ 整 完/唔到 之後就去o左沙嗲王食野, 吹下水, 咁就順路陪佢去睇下o的Desktop, 個價錢睇黎都係差唔多~~ 之後送埋佢去搭車之後就返屋企~~ 夜晚, 成晚都好無聊, 但係可以休息下o既話都唔錯, 享受下呢個最後o既暑假~~
今日知道o左一o的我應該知道o既野, 或許這是天意吧~~ 某程度上都可能係件好事黎o既~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home