↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期一, 6月 02, 2008

四月廿九

今日一早就返o左學校, 返去做355 demo, 過程總算順利~~
之後去o左同yoyoyo打乒乓波, 果然, 我o的乒乓球唔太好~~
等埋denny之後就去o左唱k, 原本呀豬話唔黎, 咁就去淘大唱大加碌拎, 點知最後都係要Denny先叫到佢黎, 果然Denny同呀豬佢係有o的微妙o既關係~~ 攪到原本約o左茵茵嚮o個度等, 攪到佢要兜一大個圈去旺角~~ 唔關我事架, 唔好鬧我呀...... 一日都係呀豬!!! 佢其實會唔會係嚮我呢度睇到我話佢佢唔黎先黎架呢?? 如果係o既話就有咩得罪o既嚮度say 個 sor先~~
如事者, 今日就唱k過o左一個下晝~~ 估唔到yoyoyo佢唱k咁正架喎~~ yoyoyo好野~~
咁又過o左一日啦~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home