↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期三, 4月 16, 2008

三月初七至十一

星期六, 今日要返工, 返到去, o的時間好似好快過咁, 咁就一日~~
放工, 要返學呀...... 多謝joanna姐姐請我食魚旦燒賣~~ (唔係我叫佢做姐姐架, 係佢自己話自己係架咋, 唔關我事架~~ 事實上佢都唔係姐姐o者~~ 佢仲咁後生~~) 返去做埋個project呀, 唉...... 真係難頂, 又肚餓又攰...... 個training report都未寫好...... 最後就落o左去cafe度買薯條頂肚...... 途中Denny叫我幫佢買汽水喎, 咁我又等緊薯條喎, 咁就去o左汽水機度幫佢禁汽水出黎, 好, 入o左錢, 禁o左一罐汽水出黎, 一揭起個汽水機, 竟然俾我見到有兩支水trap o左嚮度喎...... 我要o既係汽水, 咁唯有拎o左佢出黎先啦, 唔係我點可以拎我支水呢~~ 但係呢, 竟然越拎越多, 總共俾我地拎o左七支水加俾錢買o既一罐汽水~~ 多謝Denny~~ 唔係得佢叫我幫佢買罐汽水, 我地都無得黎咁多水飲~~ 最後做fyp做到十一點先走~~
星期日, 今日都係要返工, 都唔知係好彩定係唔好彩, 返晏, 尋晚做到咁夜, 有得訓晏o的~~ 但係返到去, 竟然係遇著個未返過呢間館o既新人......
夜晚, 做做下野肚痛...... 肚痛...... 一晚去廁所去o左四次, 十點半, 十二點半, 兩點半, 六點半...... 每隔兩個鐘頭一次, 每次十五至卅十分鐘, 我頂...... 食藥咁囉, 去廁所去咁多次, 去到個pat pat都痛..... 第二朝去睇醫生, 估唔到佢竟然係估我尋日食錯南記o既春卷, 我就真係唔知啦, 總之就難頂啦...... 睇完醫生, 本來醫生話寫兩日假俾我, 但係衰格o既我休息o左唔夠半日就走o左返學, 無辦法, 要傾埋fyp o的野, 唉...... 野都食唔落...... 又好夜先返屋企, 真係得閒死唔得閒病, 但係偏偏呢個時候先黎病......
星期二, 尋日終於都唔patpat痛, 但係今朝就走黎頭痛......唔通個頭生o左嚮個pat pat度?? 但係頭痛都無辦法, 都要返學, 返去見老闆......唔...... 唔返唔得...... 上完堂, 返到屋企, 都係早o的訓, 唔係聽日又返早......
星期三, 今日返早...... 今日終於都又唔pat pat痛, 又唔頭痛啦, 但係走黎喉嚨痛囉...... 攪錯呀, 唔係呢樣痛就係o個樣痛, 唉...... 最後走o左去睇獸醫...... 唉...... 睇黎呢個禮拜都要食藥渡過...... 無陰公呀......

0 Comments:

發佈留言

<< Home