↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期六, 3月 15, 2008

二月初二至初八

星期日, 今日返工, 拍翻呀DeepV哥哥, 而無聊o既我就用呀DeepV佢個MSN黎玩, 點知一玩就撩起o左Kobe佢, 攪到變o左佢玩而唔係我玩, 至於玩乜, 嚮DeepV佢個MSN度亂咁篤個人出黎講野, 至於內容係乜, 唔方便嚮呢度講, 想知o既私底下問我~~ 哈哈, DeepV, 你都有今日啦, 之前玩我個MSN丫嗱~~
星期一, 今朝返學, 坐Barn o個陣發現我自己張相唔見o左o既?! 剩翻個相架嚮度, 呀烏蠅哥哥佢話一定係有人拎o左黎放落銀包度啦, 唔係下化, 點會有o的咁o既事發生架, 當我將件事話俾晶晶佢知o既時候, 佢話你死啦你, 遲o的有個女同學拎你張相黎同你相認o既話呢, 你就知~~ 唔係下化, 邊鬼個咁大整估呀...... 但係我心諗, 拎黎相認都唔緊要呀, 好在過o左驚蟄o者, 唔係拎o左去打就無野架啦......
另外有件事就係, 有位同學佢用釘書機黎釘野啦, 咁呢, 佢就有幾份野要釘架喎, 咁佢就好細心咁每份野都疊齊佢先釘, 而且每次釘o個陣o的聲都好鏗鏘, 即係佢係放低份野, 之後隻手一野禁落去部釘書機度o個種釘法, 而唔係楂上手o個種釘法, 但係釘釘下o個陣時呢, 突然有一份佢shit o左一聲喎, 事關佢將自己個file同佢o的notes釘埋一齊, 咁一拉就連個file都一齊拉起o左, 我差o的笑o左出黎囉~~
Barn完之後, 上堂食飯(即係一路食飯一路上堂, 又或者係一路上堂一路食飯), 之後就又再坐Barn, 夠鐘就返屋企, 沿途做過o的乜我已經唔記得, 剩係記得夜晚做301個Lab, 做到成點幾兩點先訓, 如果今晚唔做o既話, 聽日就會無早餐/飯食囉......
星期二, 今朝一早返學, 做Lab, 但係我之前o個晚就已經做o左, 好野, 有早餐食, 但係嚮食早餐之前, 要幫茵茵同埋晶晶手, 事關我要令到佢地可以陪到我食早餐~~
之後上堂, 上完堂之後諗住去做FYP, 但係最後我都係去o左人地度Sit堂, 原因好簡單, 無mood做囉~~ 但係sit堂sit到一半就訓o左, 體驗到晶晶所講呢個prof o既"9up", 咩係"9up"? 有無玩過孖寶兄弟呢, mario食o左隻綠色蘑菇之後, 佢咪會有個1up o既~~ 咁若果佢一食就一次過食o左9粒蘑菇o既時候呢, 咁咪會係9up囉~~ 夜晚, 都唔知自己做過o的乜lu~~
星期三, 今朝又係返晨咁早o既九點, 返去上堂, 今日準時返到去呀~~ 但係上堂o個陣都係訓o左...... 咁咁鬼早返去把鬼咩, 嚮屋企度訓唔好...... 之後坐Barn, 都無乜特別野發生, 只係呢, 我本來想Reg多兩個鐘o既Barn Helper都俾人Reg o左, 無奈, 唉, 無錢搵...... Barn完就去o左買飯上Lab度食~~ 飯完就去o左上Tutorial, Tut完就俾Denny同呀豬佢拉o左去陪佢地食Tea...... Tea完就原本係去幫人拎場打波, 點知呢, 自己都打埋一份, 點知, 唉...... 真係有咁耐風流, 有咁耐XX...... (o個兩個XX可以係中文字, 亦都可以係英文字......)
打完波, 溫多陣書, 七點就midterm, mid到八點咁就term o左, 唉...... 219果然剩係勁人先讀呀下......
星期四, 今日終於都可以返遲o的啦, 食完個飯先返學, 返到去, 上堂, 上o左一之後呀熙佢打黎, 話219出o左成績啦喎, 咁快?! 咁就去check啦, 點知...... 灰, below mean, 早知尋日唔去打波啦, 今次真係自己攞黎架囉, 可以安慰下o既就係呢個midterm只係佔15%, 都唔係傷得咁重...... 真係有咁耐風流, 有咁耐XX...... (上下呼應......)
之後就上堂再上堂, 之後就去o左做FYP, 今次就算無mood都要做架啦, 最後做到成九點幾先走, 餓死...... 放學o個陣, 見到架巴士喎, 嘩, 平成七毫子架, 咁就緊係追啦~~ 好啦, 好快手咁就o都o左個八達通, 諗一諗, 點解... 點解會係四個九o既, 但係我o個陣已經上o左上去樓上架啦喎, 咁...... 追唔追翻o個個四好呀, 唔追翻, 我追巴士追得咁辛苦, 但係到頭來慳唔到之餘, 咪倒蝕o左七毫子囉, 咁最後我嚮我落車o個個站度一望個機, 咦, 都仲未轉翻喎, 咁就同巴士哥哥講翻, 話佢唔記得轉翻個價錢喎, 咁佢就好好人咁俾夠兩蚊我呀, 真係好人, 佢可能真係驚我會投訴掛, 但係人地都係打份工o者, 無謂啦, 哈哈, 我賺多o左六毫子添呀~~ (小, 幾毫子都咁計, 都唔知你想點, 大佬, 幾毫子唔係錢咩......)
星期五, 今日終於都可以返晏啦, 晏到返下晝兩點, 原本諗住早少少起身做功課, 但係...... 最後, 都係十二點先起身, 食個飯, 咁就夠鐘返學...... 返到去, 上個lab, 之後就去o左打波~~ 日日運動身體好呀~~ 之後就繼續Lab...... Lab完就返屋企, 做功課, 做到好夜先訓......
本來今日又有pizza食, 又同o的舊同學一齊食飯架, 點知...... 最後來兩頭唔到岸......
星期六, 今日返工, 公司個pantry終於都整好啦, 但係...... 個"星盤"洗完野之後地下會水浸o既...... 地下個渠口會噴水出黎架喎, 幾攪野呀~~
以下o既對話copy from DeepV o既xanga
【照片風雲】
在linus 的私人folder 內發現10數張可觀性甚高的照片
由於對我視覺刺激很大....我今天將這批照片俾左好多我信任既人睇過...
節錄某幾位同事看完這些相片後的即時反應
Ar E︰「wa...撞鬼囉...」
南南︰笑笑口咁走左去....事後都有再3問過我「誰人是linus ??有大肚腩果個?」
郭生︰本身都好客觀咁聽我地講來龍去脈, 睇完批相後...打左個冷陣就走左去...
joan︰睇完後笑左10mins 後....放工時跟我說︰「下次要乖d, 唔好睇人私隱啦....」
佢講果陣都仲係笑笑口...我諗佢應該未笑完...
kobe and lok ︰睇完除左笑之外.....仲大膽拎D 相黎做wallpaper...
人地仲要用架...大佬....俾D 女仔見到我用D 咁既wallpaper , 你話幾難堪呢...

下略1000....

如果D 相真係linus 既, 照批相的風格...
我覺得我地有一位同事會好危險.....
聰明的讀者. 都應該估到個答案啦卦???
無錯....係奇哥!!!.....(自行反白)

平時都自知自己壞事做盡...若果我說
這場照片風波真的一點也關我事....我想...應該無人會信的..
竟然事實如此....唯有逆來順受......要怪就怪自己平時太衰格....

睇完之後已經足夠講今日所發生o既事~~
終於都俾我試玩到用八達通黎收過期罰款啦~~ 幾過癮~~
放工, 同埋DeepV去o左大街度搵埋小敏食翅, 魚肉碗仔翅, 好味~~
一日都係DeepV, 攪到小敏等o左我地咁耐...... 講句唔好意思先~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home