↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期二, 3月 04, 2008

正月廿六廿七

星期一返學, 返到去, 開工, 之後上堂, 不過呢堂係帶住一個又眼訓又肚餓o既情況之下上, 嚮呢個咁o既情況之下, 我選擇o左, 訓覺...... 事關你睇電視都有話啦, 「媽媽, 媽媽, 我肚餓呀」「
你肚餓呀, 咁呀快o的訓啦, 訓著覺就唔肚餓架啦~~」「哦......」如事者, 我就訓o左, 果然訓著覺真係唔肚餓架喎~~ 不過一訓醒就...... 咕....... 仲肚餓囉...... 但係之後又坐barn o個陣唔食得野架喎, 頂, 早知去買個飯上堂o個陣食啦...... 最後...... 餓到四點先食野...... o個陣已經...... 死o左...... (邊有得你咁易死丫, 發夢你就想死呀~~ 你未攪掂o的project都唔死旨意去死呀~~) 食完個Tea, 去o左做FYP, 做到九點先走~~ 部新電話俾我聽歌聽到無電......
臨訓o個陣時, 都係做定聽日個Lab先~~ 唔係都唔知有無飯食......
星期二, 今日返早, 做Lab~~ 唔係好難咁就攪掂, 但係呢...... 要等埋茵茵先有飯食, 無早餐食呀...... 得翻半個鐘食飯...... 茵茵我唔係話你呀, 只係我話緊我自己無早餐食咋. (你咁樣同話佢有咩分別先?) 係話你o既話我就同晶晶佢晨早去o左食早餐唔理你啦~~
食完飯之後呢, 正所謂飯氣攻心, 上老闆堂都釣魚囉...... 最後都係扒o左嚮度...... 之後o個堂231就更加只係聽o左頭十五分鐘書就成個人死o左...... 訓足一堂...... 可能訓o左成堂o既關係, 之後o個堂又唔眼訓喎~~ 但係o的書都聽唔入腦...... 上完堂, 又肚餓囉...... 點解...... 點解cafe o的Tea咁貴架...... 剩係食都無哂o的錢囉......
攰...... 唔想做野, 今日都係早o的返屋企算把啦~~
返去睇電視好過~~ 睇翻尋晚o個o的~~
愛情呢樣野, 真係好怪, 睇到黃家嵐同言為信佢地打情罵俏o既時候, 我竟然係會識笑架喎, 幻想緊有日會有個女仔咁同我講, 我會好開心, 但係見到許懷仁同王芷君o既時候, 覺得佢地好慘...... 明明相愛, 唉...... 我太上心啦...... 唔好發夢住啦, 今晚早o的訓先發啦~~ (發夢?! 發瘟就有你份~~)
今晚都係早o的訓啦, 唔係真係個個星期三都遲到架啦~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home