↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期三, 2月 20, 2008

正月十四

今日好灰...... 灰到...... 灰灰......
上晝, 知道o左我o的菓風小舖手信俾人掉o左最重要o既o個個盒, 剩係留翻個o的朱古力嚮度, 唉...... 灰到...... 我係要o的野食o既話我就唔駛拎個空盒返黎啦, 唉...... 真係灰到呢...... 連粗口都講唔出囉......
返學, 當然又準時返到學校啦, 但係print一print notes就又攪到遲o左三個字, 我發覺我個個堂堂都會遲三個字架囉......
放學, 返完個Barn, 佢地已經食o左飯...... 但係佢地又叫我買上去FYP Lab度食喎, 但係上到去一個人都無囉, 連Hard Disk都唔見喎, 唔通又俾人放飛機?! 好彩嚮隔離CS Lab度搵到佢地囉, 唔係就真係咩囉......
之後嚮Lab度等佢地, 諗住教佢地211, 但係點知原來我自己都唔記得哂囉...... 攪o左好耐先記得翻o的...... 攪到我都有o的唔好意思...... 事關已經食o左人地個Tea.......
臨走o個陣, 玩鍘大D, 嘩, 一開副牌, J俘呀, 無死啦, 點知...... 俾人出個煙俘囉...... 即刻無野講...... 係煙俘呀...... 真係頓時標煙囉...... 灰......
夜晚, 當然都係咁灰, 至於點解, 唔想講......
成日都咁灰......

0 Comments:

發佈留言

<< Home