↑咁多位大人, 睇我個BLOG之餘, 幫我禁下廣告丫, 我好窮耶↑

星期二, 2月 12, 2008

訓得唔好

尋晚, 成晚都唔知點解成日扎醒, 又唔係發夢喎, 成晚都訓得唔好囉...... 攪到起身o個陣時覺得唔舒服喎, 但係又唔知咩事喎, 硬係周身唔聚財咁, 就算睇醫生, 醫生問你,
"你有咩唔舒服呀?"
"醫生醫生, 我覺得好唔舒服呀~~"
"咁你邊度唔舒服呀?"
"我真係覺得唔舒服呢~~"
"係, 咁你邊度覺得唔舒服呀!"(開始唔耐煩)
"我周身都覺得唔舒服呀~~"
"你有無覺得有個身有o的唔舒服呢?"(開始黎料)
"有呀, 你點知架? 我個身有o的唔舒服呀~~"
"咁你有無覺得個身有o的痕咁呢?"(仲唔俾我捉到你路)
"有呀, 我個身真係有o的痕咁呀, 你點知架?"
"細路, 身痕呀, 仲唔係博打!!!! 人黎, 同我"的"佢出去!!"
"" (←無打錯, 因為已經俾人"的"o左出去~~)
今日返十二點都好似好攰咁, 仲要一返到去, 連續上三個lecture, 真係呢...... 想訓都訓唔到, 因為真係唔係剩係眼訓咁簡單...... 唔通真係太凍?! 尋晚先會凍醒?
放學o個陣, 自己一支公去o左做FYP, 係咁試野, 但係都唔知試o左o的乜...... 做到成九點幾先走, 又未食飯喎, 打俾茵茵睇下佢做完FYP走未, 點知佢竟然知道我係又做到咁夜, 又未食飯架? 睇黎我呢個咁o既壞習慣又開始...... 但係...... 我, 做完FYP之後, 竟然會無咁唔舒服架囉...... 點解會咁架呢??

0 Comments:

發佈留言

<< Home